Monday, September 10, 2007

Holidays are OVER!

WAAAA!
SCHOOL HOLIDAYS OVER!!!
And I have a bad sour throat.



Wait!
My Math Revision Paper got 96/100.
SHIT!
Just one stupid careless mistake or else can get full marks!
Nevermind...
Hey today lessons very fun!
符老师 told about this man who is a soldier bought his gun to Orchid road because his girlfriend don't like him anymore.
He had to spend 6 years in jail.
Actually, he would have a bright future but he ruins it himself just because of his girlfriend.
More Info >>> http://www.zaobao.com/sp/sp070906_501.html
Then, 符老师 said something about his girlfriend 变心 and Melissa and the idiot Waikin say is 变性, which is change sex.
Then you know what happens?
We heard a shocking news.
符老师 says very disgusting.
Well, THE SOLDIER'S GIRLFRIEND ACTUALLY LIKE ANOTHER GIRL!
SHE IS A LESBIAN!!!

符老师 then say is everyone in Singapore is like that, then Singapore will have no more new babies.
Know why?
Imagine, how can someone the same sex have sex?
OMG.
Then know what Melissa the Hello Kitty say?
"The first AIDS case is someone go HAVE SEX WITH A MONKEY!!!"
Imagine that.
Those innocent kid don't know what is the S word but other kids and adults all know right!?
So... what if the person is a girl and the monkey's that thing (private part) is very hairy???
OMG.
that's...YUCKS!
and... YIKES!!!
I can't imagine anyone like that...
My hands are trembling...
This is real disgusting...
Want to vomit!
How come got someone like that one!

Okay, forget about that.
I just finish 周记- 根 与 最感动我的事.
Here:



我姓温,在《百家姓》中排名第321位。
温源出于己姓。周朝初年,颛顼有个后代被封在温,后来温国国君的子孙便以国名为姓氏,称为温氏。春秋时期,温国附属于晋国,是晋国权臣谷至的封邑。晋厉公对谷至专权很不满,就找个机会灭掉了谷氏。谷至的子孙有逃到国外的,后来也以温为姓氏。
古代唐朝有一位诗人也姓温,叫做温庭筠。现代姓温的名人也有温家宝,中華人民共和國領導人,温哈熊,中華民國前陸軍上將和温嵐,台灣女歌手。



最感动我的事

读二年级时候,我不喜欢读书,常常不交作业,上课不专心听课,回到家也不复习功课。而且还经常迟到,只是瞒着父母。结果年终考试的成绩一落千丈。但是,我还不吸取教训,照样我行我素。
有一天,我的级任老师叫我到办公室去,说有话要跟我说。她跟我讲了一个故事,讲诉一个小男孩,小学时读书非常好,年年考到第一名。后来,他到了一间非常好的中学,在那里交到了一些损友。每天一放学就和他们一起到游戏场去玩,不务正业。结果他的成绩一落千丈。但是,他还不吸取教训,而且还学会偷东西。有一次,他被同学发现偷东西,被学校开除。可是,他瞒着父母,不跟他们讲,继续和埙友们混在一起。结果有一天,他的一位埙友嘲笑他,他一发怒,把那人给杀了,被警方捉了起来,被判死刑。到那时,他向改过自新,但是已经太晚了。
老师把故事说完后,便问我,要不要像他一样。我满脸泪水的摇着头,非常感动。过后,我努力读书,进了好班,不时不刻地提醒自己,不要学故事里的男孩。



The 根 one is I get from here and here.
Then the 最感动我的事 also not real.
Now, byebye.

No comments:

Post a Comment